پرجم و شعار سال جمهوری اسلامی ایران - دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر بنر دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر

کتابخانه مرکزی دانشکده علوم پزشکی شوشتر

X

                                            

 

گزارش عملکرد کتابخانه مرکزی دانشکده در سال 1400
الف : بخش سفارشات

  1. مکاتبه با اساتید و اعضای هیات علمی جهت خرید و سفارش کتاب
  2.  مکاتبه و مشاوره از گروه بهداشت محیط جهت سفارش کتاب این رشته
  3. دریافت سفارشات کتاب
  4. بررسی و کنترل لیست سفارشات با موجودی کتابخانه برای پرهیز از خرید تکراری الویت بندی سفارشات و تکمیل لیست های خرید
  5. مکاتبه با معاون آموزش و تحقیقات جهت تهیه کتاب ها
  6. پیگیری درخواست ها
  7. میلیون تومان کتاب جهت کتابخانه مرکزی /111/ -8 خرید حدود 111
  8. نظارت بر پیگیری و دریافت کامل مواد سفارش شده

ب: بخش سازماندهی

  1.  ثبت و آماده سازی کتاب های خریداری شده
  2.  ثیت کتاب های کتابخانه مرکزی در نرم افزار کتابخانه
  3.  رده بندی و فهرست نویسی کتاب ها
  4.  بررسی مجموعه و مشخص کردن کتاب های مفقودی و تاخیری
  5.  وجین منابع قدیمی و مستهلک
  6.  صحافی کتاب های که نیاز به صحافی داشتند
  7.  وارد کردن تمامی کتاب های فارسی در نرم افزار کتابخانه
  8.  آغاز ورود اطلاعات کتاب های لاتین در نرم افزار
  9.  راه اندازی نرم افزار کتابخانه برای بیمارستان الهادی و ورود اطلاعات

ج: بخش اطلاع رسانی

  1.  گزارش وضعیت فعالیت بانک های اطلاعاتی به اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشکده
  2.  پی گیری مشکلات قطعی وی پی ان ها
  3.  برگزار وبینار سرچ و پروپوزال نویسی Endnote و Mendeley و جهت دانشجویان پژوهشگر
  4.  پیگیری ثبت نام ایمیل اکادمیک جهت اعضای هیت علمی و پرسنل و پیگیری مشکلات آنها
  5.  پیگیری مشکلات قطعی ایمیل اکادمیک و پشتیبانی ایمیل آکادمیک
  6.  برگزاری وبینارهای آموزشی جهت توانمند سازی اساتید ویژه اعضای محترم هیئت علمی
  7.  آموزش استفاده از پایگاه های علمی به دانشجویان و پژوهشگران ) در محل کتابخانه به صورت
  8. فردی(
  9.  پاسخگویی به سوالات دانشجویان و اساتید درخصوص پایگاه های اطلاعاتی ، روش تحقیق و سابمیت
  10. مقاله
  11.  کمک در پیداکردن مقاله به پژوهشگران
  12.  تهیه فایلهای راهنمای آموزشی و نحوه استفاده از پایگاههای اطلاعاتی
  13.  اطلاع رسانی کارگاه هاییی که در وزارت و سایر دانشگاه به صورت وبینار برگزار می گردند

د: علم سنجی
-0 تکمیل اطلاعات اعضای هیئت علمی در سامانه علم سنجی
-2 اضافه نمودن اعضای جدید حذف اعضایی که از کادر علمی دانشکده خارج شده اند
-3 گزارش مقالاتی که با افلیشن دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایگاه های معتبر داخلی و خارجی
نمایه شده اند .) گزارشی که به معاونین آموزشی و پژوهشی و همچنین ریاست دانشگاه درخواست می
نمایند(
-0 گزارش مقالات با افلیشن کمیته تحقیقات دانشکده چاپ شده اند به سرپرست کمیته تحقیقات برای
شرکت در جشنواره رازی
-5 اضافه کردن مقالات جدید به سامانه eprints
-6 تایید نمایه مقالات جهت ارتقا اعضای هیت علمی
-7 بررسی تایید مقالات جهت اتمام طرح
-8 بررسی اعتبار و نمایه مجلات ) درخواست پژوهشگرانی که قصد چاپ مقاله را داشتند(
-9 بررسی بازخورد ها و رفع مشکلات پروفایل های اعضای هیت علمی
-01 آموزش ساخت پروفایل های علمی به پژوهشگران) به صورت فردی(
-00 بررسی مشکلات سامانه پژوهان و تکمیل و گزارش گیری اطلاعات از این سامانه
02 - عضویت در کادر داوری همایش فکری نو و بررسی ایده های فناورانه که به این همایش ارسال
شده بود.
-03 شرکت در همایش علم سنجی که در تاریخ 8 آذرماه برگزار گردید.
ر: بخش امانت و مخزن کتاب
-0 فعال بودن کتابخانه و انجام خدمات کتابخانه به متقاضیان همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت
05-7:31
-2 فعال بودن سالن های مطالعه از ساعت 7:31 الی 05
-3 قراردادن مواد ضد عفونی دست ها برای مراجعین به کتابخانه در بخش ورودی کتابخانه
-0 مشاوره به دانشجویان درانتخاب کتاب جهت انجام پروژه ها و تحقیقات
-5 وارد نمودن تمام دانشجویان فعال دانشکده به خصوص دانشجویان جدیدالورود به نرم افزار
کتابخانه
-6 وارد نمودن تمام اعضای هیات علمی به نرم افزار کتابخانه
0011/8/ -7 فعال نمودن بخش امانت نرم افزار کتابخانه از تاریخ 0
-8 راهنمایی و آموزش دانشجویان و اساتید در استفاده نمودن از نرم افزار
-9 پاسخگویی به پرسش ها ی دانشجویان و اساتید از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی
-01 انجام تسویه حساب دانشجویان و پرسنل
ذ: کمیته تالیف
-0 بررسی کتاب های ارسالی به کمیته تالیف از طریق سامانه بهسان
-2 تشکیل جلسات کمیته
-3 ارسال کتاب ها جهت داوری و پیگیری ویرایشات آن ها
-0 تدوین صورتجلسات کمیته
-5 به روز رسانی وب سایت اداره انتشارات
-6 تکمیل اطلاعات سامانه مداد
-7 استعلام کتاب های تالیفی و ترجمه در سامانه
-8 بررسی مجدد آیین نامه و بازنگری آن
ز: مدیریت
-0 پیگیری نامه ها و گزارشات مربوط به کتابخانه
-2 شرکت در وبینارهای مرتبط با کتابخانه ، علم سنجی ، اطلاع رسانی و انتشارات که وزارتخانه
ترتیب داده اند
-3 گزارشات مرتبط با بخش های کتابخانه به مدیران
-0 تکمیل اطلاعات کتابخانه در سامانه ارزشیابی کتابخانه ها
-5 انجام برنامه پایش عملیاتی بخش تحقیقات و فناوری
-6 تکمیل و به روز رسانی صفحه مربوط به کتابخانه مرکزی و بارگزاری مستندات و همچنین درج اخبار
مربوط به کتابخانه مرکزی
-7 به روز رسانی وب سایت کتابخانه الکترونیک
-8 به روز رسانی وب سایت اداره علم سنجی
-9 به روز رسانی وب سایت اداره انتشارات
-01 شرکت در جلسات داخلی معاونت
-00 بررسی امتیازات پژوهشگران برتر دانشکده و حضور در جلسه پژوهشگر برتر
-02 پیگیری خرید منابع علمی و تجهیزات کتابخانه
-03 پیگیری امور مربوط به کتابخانه بیمارستان الهادی )ع(
-00 تغییر مکان کتابخانه بیمارستان خاتم و ر و پیگیری امور کتابخانه مربوط آن
-05 به روز رسانی وب سایت کتابخانه الهادی )ع(
-06 پی گیری مشکلات مربوط به بخش مقالات و کتاب ها در سامانه بهسان
07 –تمدید پشتیبانی نرم افزار کتابخانه
-08 تمدید پشتیبانی نرم افزار ایپرینت
-09 برگزاری مسابقه و برنامه های هفته کتاب و هفته پژوهش

سامانه علم سنجی دانشگاه های پزشکی
سامانه علم سنجی اعضای هیئت علمی
بانک اطلاعات مقالات پزشکی ایران
سامانه مدیریت انتشارات دانشگاه های پزشکی
کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی کشور
سامانه معرفی مجلات نامعتبر و جعلی
سامانه انتشار نتایج اخبار پژوهش های سلامت
سامانه نشریات علمی پزوهشی پزشکی
سامانه نوپا
سامانه منبع یاب
izmir escort izmir escort izmir escort izmir escort